10 Şubat 2016 Çarşamba

Almanya Kozmetik Alışverişim ( Maybelline , Ebelin , Missha )


Herkese Merhabalar!


 Bugün sizlere Almanya kozmetik alışverişimden bahsedeceğim. Annem iş için Almanya'ya gitti ve ben de ondan fotoğrafta gördüğünüz denemek istediğim birkaç ürünü istedim. 
Çok yoğun olacağı için alamaz diye düşünmüştüm ama canım annecim hepsini alıp getirmiş! Türkiye'de bulunmayan ve denemek istediğim çoğu ürünü de almış oldum.

Ülkemizde olmayan ve yabancı vlogger/blogger'lar tarafından çok beğenilen 2 tane kapatıcıyı istemiştim, bu ürünleri denemeyi uzun zamandır istiyodum fakat instagramdaki hesaplarda fiyatları bana yüksek geliyordu.
Maybelline Age Rewind ve Maybelline Fit Me Kapatıcı. Ülkemize gelmesini en çok istediğim Maybelline ürünleri, neden yıllardır getirmiyolar anlamıyorum :(



Ikisinide 1-2 kere denedim ve ben çok sevdim. Benim göz altlarım çok sorunlu değil bu yüzden kapatıcılığı bana yeterli geldi detaylı yorumlarımı başka bir yazıda yazıcam. İlk izlenim olarak çok sevdim.

Gelelim diğer ürünlere, Ebelin'in süngerleri Beauty Blender'lara muadil gösteriliyor ve hakkında çok güzel yorumlar okudum. Beauty Blender'ı da indirimde yakalayamadığım için bir süngere 55 tl vermek istemedim. Ben Yves Rocher'in süngerini çok seviyordum fakat hala mağazalara gelmemiş sorduğumda 2017 yılında gelecek dedier. Böylelikle en sevdiğim süngeri de artık bulamayınca annemden Ebelin'in süngerlerini istedim. 


Şekil olarak BB süngeriyle aynı, pembe rengi de varmış ama benimki mor rengi ve bence çok tatlı! 
Ben daha önce Yves Rocher, H&M , Eklips , Real Techniques markalarının süngerlerini kullandım. Ebelin süngerlerini de kullandıktan sonra süngerlerlerin karşılaştırmasını yapacağım. Fakat ilk izlenim olarak ben çok sevdim!



Yine Ebelin markasına ait kapatıcı süngerleri, daha küçük boyda göz altlarında kullanımı kolaylaştırmak için yapılmış süngerler, Beauty Blender'ın da böyle süngerleri var fakat bence yine pahalı, Ebelin'in fiyatları gayet uygun bu yüzden ben de bu küçük süngerleri denemek istedim.



Minik süngerlerin normal boydaki süngerle yanyana duruşu bu şekilde, göz altına burun kenarlarına vs kapatıcı uygulamak için güzel bir boyu var.

Son olarak annemin kendi aldığı bir ürün, Missha'nın Hindistan Cevizli vucut kremi. Bu ürünün ambalajına bayıldım! Henüz deneme fırsatım olmasa da Missha'nın kremlerinin zaten başarılı olduğunu düşünüyorum.

Dış görünüşünü hindistan cevizi gibi yapmışlar, jelatinini açmaya kıyamıyorum çok şirin! Yakında bu ürünlerden bazılarının da bulunduğu çekilişimiz instagram @beautybybestiesxo 'da başlayacak!

Kiko yakında ülkemize geleceği için Kiko ürünleri istemedim, başka da çok denemek istediğim bir ürün yoktu. Bu yüzden benim kozmetik alışverişim böyleydi, gerisi hep çikolata! :) Benim için çok güzel bir alışveriş oldu yakında detaylı yorumlarımı da blogumda okuyabilirsiniz, bir sonraki yazıda görüşmek üzere!


4 yorum: